Konya Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından hazırlanan proje ile 125 üreticiye toplam 33 bin kilogram nohut tohumu teslim edildi.
Proje ile hem üretimin artırılması hem de çiftçilerin desteklenmesi amaçlanıyor.
Konya Tarım ve Orman İl Müdürlüğü tarafından hazırlanan proje ile 125 üreticiye toplam 33 bin kilogram nohut tohumu teslim edildi.
Proje ile hem üretimin artırılması hem de çiftçilerin desteklenmesi amaçlanıyor.
Son dakika gelişmelerden anında haberdar olmak için WhatsApp haber grubumuza katılabilirsiniz. WhatsApp haber kanalımız için tıklayınız!
Yorum Yap
Uğur İbrahim Altay Dünya Belediyeler Birliği Başkanlığına seçildi
Konya’da gerçeğini aratmayan kurtarma operasyonu
DOSD Meram’da özel çocuklar kendi elleriyla yaptılar, herkese ikram ettiler
Konya’da otomobille çarpışan motosiklet sürücüsü yaralandı
Konya’da iki günlük dev şenlik başlıyor! Oyun, gösteri, sürprizler ve daha fazlası...
Konya’da tramvay ve otobüs hatlarında değişiklik!
Konya’da gönülleri ısıtan proje: Her eve Türk Bayrağı çiziliyor
Konya’da gönülleri ısıtan proje: Her eve Türk Bayrağı çiziliyor
Konya’da birçok cadde bu tarihte trafiğe kapanacak! İşte o caddeler
Konya’da sosyal medyayı karıştıran proje! Başkan Köksal sessizliğini bozdu